CodeBerry tapasztalatok!
Egy hónapja tanulok a CodeBerry-vel és nagyon kellemes tapasztalataim vannak, mert gyorsan haladok a tanulásban és élvezem az egészet. Rövid könnyű leckékre van lebontva az anyag és nagyon érthetően és gyakorlatiasan tanítja meg a programozás alapjait. Én teljesen kezdő vagyok, de így sem okoz gondot elsajátítani a HTML és a CSS alapjait, mert nagyon részletes a tananyag és minden felmerülő kérdésemre megkapom a választ valamelyik leckében. Tetszik nagyon az anyag, ajánlom bárkinek, akit érdekel a programozás. Itt a weboldal linkje: https://orange.codeberryschool.com/auth/permission_denied/
Barna László
Komment írásához regisztrálj vagy jelentkezz be!
3 jel, amiből tudhatod, hogy kamu üzleti lehetőséggel van dolgod
Biztos Téged is kerestek már meg forradalmian új, globális üzleti lehetőségekkel, fantasztikus sikereket és elképesztő jövedelmet ígérve. De ami első hallásra szuper lehetőségnek tűnik, nem biztos, hogy tényleg az. Egy kamu üzlettel rengeteg időt, energiát és pénzt veszíthetsz, arról nem is beszélve, hogy a baráti kapcsolataidra is rossz hatással lehet. De hogyan kerülheted el mindezt? A cikkben elárulok 3 jelet, ami segít, hogy felismerd, ha átveréssel vagy kamu üzleti lehetőséggel próbálnak meg behálózni.
Ne égesd ki a kapcsolataidat!
Bármilyen iparágban is dolgozol, a kapcsolataid aranyat érnek. De nem feltétlenül kell az üzleti életre gondolnunk, hiszen a családi, baráti kapcsolataid még fontosabb részét képezik az életednek. Épp ezért fontos, hogy ne keresd fel az ismerőseidet újabb és újabb világmegváltó ötletekkel, fantasztikus üzleti lehetőségekkel, mert hiába ajánlasz nekik valamit tisztán jó szándékkal, ha később kiderül, hogy átverés az egész, rád fognak haragudni.
Pontosan ismerem a helyzetet, mert én is belesétáltam már gyanútlanul, jónak látszó lehetőségekbe, majd hatalmas kudarc lett a vége. Ezzel persze senki nem szeret dicsekedni, de hidd el, a legsikeresebb, legdörzsöltebb üzletembereket is átverték már. De könnyen lehet, hogy épp azért lettek sikeresek, mert egy-egy ilyen kudarc nem tudta megállítani őket.
Ha azonban könnyedén kiszúrod a kamu üzleteket, akkor két legyet üthetsz egy csapásra. Ki fogod tudni választani a jó üzleti lehetőségeket, és jól kereshetsz, nyugodtan, anyagi biztonságban élhetsz. Ráadásul a barátaid is szeretni fognak, mert velük is jót teszel és hiteles maradsz.
De hogyan tudod eleve elkerülni a kamu üzleteket?
Vannak árulkodó jelek, amelyek azt mutatják, hogy nagy valószínűséggel egy kamu üzleti lehetőséggel próbálnak megkörnyékezni. Nézzük, mik ezek!
Ha túl szép, hogy igaz legyen…
Az egyik ilyen árulkodó jel, ha túlságosan kedvező az ajánlat. Nem kell csinálni semmit, és a befektetett pénzhez képest, óriási nyereséget ígér. Csak most, csak neked, egy kivételes ajánlat. Ha ilyennel találkozol, akkor legyél nagyon körültekintő. Ebben az esetben az egyik fontos alapszabály, hogy ne legyél túlságosan mohó, ugyanis csak akkor tudnak becsapni téged, ha Te is el akarod hinni a hihetetlent.
Egzotikus sztori
Egy másik árulkodó jel az „egzotikus sztori”. Figyeld meg, hogy az átverések majdnem mindig tartalmaznak valamilyen messziről jövő történetet, amit lehetetlen leellenőrizni. Ez lehet egy Kínából, Oroszországból, Amerikából, vagy a Brazil őserdőkből származó történet vagy személy. Ez azért van, hogy ne tudd leellenőrizni a sztori valódiságát. Ha azt mondják neked, hogy a szomszéd utcában van egy pékség, ami kiadó és sokat lehet keresni vele, akkor azt meg akarod nézni. Ha azonban egy orosz cégről állítják, hogy szuper lehetőség, nagyon sok nyereséget termel és most „olcsón” be lehet szállni, akkor azt elhiszed, mert meg sem fordul a fejedben, hogy felszállj a repülőre és elutazz Novoszibirszkbe.
Válts nézőpontot!
Egy harmadik jól működő módszer, hogy képzeletben átülök a cég tulajdonosának a székébe és elkezdek az ő fejével gondolkodni. Felteszem a kérdést, hogy miért kellek én ehhez az üzlethez? Milyen előnye származik a cégnek abból, ha én belépek? Mit kell tennem, hogy a cégnek nagyobb bevétele legyen? Mert ha semmit, akkor az nagyon gyanús. Ha én lennék ennek a cégnek a tulajdonosa, akkor fizetnék-e jutalékot olyan tagoknak, akik nem csinálnak semmit? Minden cég azon dolgozik, hogy csökkentse a költségeit. Ha azt látod, hogy Te valójában egy felesleges költség vagy a cégnek, akkor az nem stimmel. Ha átülsz a cég tulajdonosának a székébe és elkezdesz az ő fejével gondolkodni, akkor gyorsan megtalálhatod ezeket az ellentmondásokat. Egy cég csak úgy tud hosszú távon sikeresen működni, ha mindenki jól jár. Elégedettek a vevők, jól keresnek az üzletkötők, és jól jár a cég is.
Menj biztosra...
Ha ezeket a szempontokat megvizsgálod, akkor már könnyebben felismerheted az átveréseket, de ha letöltöd az ingyenes tanulmányom, akkor még nagyobb biztonsággal elkerülheted a kamu üzleteket.
Miről szól a tanulmány?
- Mik azok a szempontok, amelyekkel nagy valószínűséggel kiszűrhetőek az átverések?
- Hogyan tudsz egy valódi, és jól működő üzletet találni magadnak?
- Hogyan tudod elérni, hogy egy jó üzletben folyamatosan új érdeklődőid, több potenciális vevőd és növekvő bevételed legyen egyszerűen, a legmodernebb online eszközökkel?
Kattints az alábbi gombra, töltsd le az ingyenes PDF tanulmányom, és tudd meg hogyankímélheted meg magad a csalódásoktól: https://uj.neteclub.com/feliratkozas111
Komment írásához regisztrálj vagy jelentkezz be!
3 dolog, amivel meg négyszerezheted a hirdetéseid hatékonyságát!
Jó lenne, ha reggelente, mikor leülsz egy kávéval a laptopod elé, az éjszaka beérkezett megrendelések fogadnának? Ha folyamatosan új érdeklődőid lennének, a vevőid számánál pedig csak a bevételed növekedne gyorsabban? Ha valaha próbáltad a neten hirdetni a termékedet, pontosan tudod, hogy ez azért nem mindig ilyen egyszerű. Ráadásul az is előfordulhat, hogy csak költöd a pénzt olyan hirdetésekre, amik nem hoznak bevételt. De hogy lehetne ezt elkerülni és egyből jól csinálni, felesleges pénzkidobás nélkül? A cikkben bemutatok 3 módszert, amivel könnyedén megsokszorozhatod a hirdetéseid hatékonyságát!
De miért is fontos ez Neked?
Akár terméked, akár szolgáltatásod van, a célod valószínűleg az, hogy minél többet adj el belőle, ezáltal több bevételed legyen és lehetőleg mindezt úgy, hogy Neked ne legyen vele a jelenleginél is több munkád, maradjon szabadidőd. Hiszen ezért is lettél vállalkozó, nem igaz?
Az elmúlt években azt tapasztaltam, hogy rengeteg vállalkozó használja az internetet üzleti célokra is. Ami teljesen érthető, hiszen a célcsoportunk (és itt szinte mindegy, hogy milyen iparágról beszélünk) hétköznapjainak fontos részévé vált a net az utóbbi években. Tehát, itt tudjuk őket a leghatékonyabban elérni.
Ezzel én is tisztában voltam, ahogy azzal is, hogy a termékem jó és valódi segítséget jelent az emberek számára, szükségük van rá. A kérdés csak az volt, hogyan találom meg ezeket az embereket?
A legtöbb online marketing módszer csalódást okozott...
Több módszert is kipróbáltam, folyamatosan kutattam azokat az online marketing eszközöket, amik másoknak beváltak és jó eredményeket értek el.
Az alábbi eszközöket használtam akkoriban:
- rengeteg Facebook posztot írtam
- fizetett hirdetéseket indítottam a Google -ben,
- fizetett hirdetéseket adtam fel a Facebook-on,
- webodalakat készítettem
- reklám videókat hoztam létre
… a várva várt siker azonban elmaradt. Továbbra is sokat dolgoztam, még több pénzt költöttem, a vevőim viszont nem lettek többen, én pedig egyre csalódottabb lettem.
Szerencsére nem adtam fel a kutatást, és rájöttem, mit hagytam ki eddig…
Egyszerűen nem akartam feladni, hiszen bíztam a termékemben és annyi online marketing sikersztorit hallottam, hogy egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ez az egész talán mégsem működik. Ezért folyamatosan képeztem magam, könyveket olvastam, online képzéseken vettem részt és szép lassan elkezdtem felfedezni a hibákat a korábbi próbálkozásaimban. Egy idő után pedig pontosan láttam, mit rontottam el. De ekkor már biztosra akartam menni: megkérdeztem néhány marketing szakértőt.
2018 nyarán Temesvári Richie-vel kezdtem el együtt dolgozni, aki nem csak online marketing szakértő, hanem a profitáló internetes megjelenés szakértője. A pozíció ígérete beigazolódni látszott, év végére ugyanis megszületett az első siker.
A fizetett hirdetéseim végre nagy mennyiségű új érdeklődőt hoztak, és ebből adódóan megjelentek az első vevőim is.
De mit csináltunk másképp?
Régebben az volt a gondom a fizetett hirdetésekkel, hogy drágán tudtam a komoly érdeklődőket elérni. Ahogy finomítottuk a hirdetéseket, és kiszűrtük a hibákat, elkezdett csökkenni az “érdeklődők ára”, a korábbi 500-700 Ft helyett, már csak 170 Ft-ba kerül egy komoly érdeklődő megszerzése. Ez azt eredményezte, hogy ugyanannyi pénzért 3-szor 4-szer annyi érdeklődőm lett és így 3-szorosára nőtt a vevőim száma is.
De nézzük, milyen lépésekkel érheted el ezt Te is!
1. Szövegek tesztelése
Az első dolog amit megtettem, (és javaslom Neked is, ha eddig esetleg kimaradt) egy nagyon egyszerű, alap marketing lépés, amit szeretünk elhanyagolni. Ez pedig a hirdetés szövegeinek tesztelése. Nem elég ugyanis 2-3 fajta hirdetési szöveget kipróbálni, legalább 20 különböző szöveggel érdemes tesztelni a hirdetést, de az igazán profik 100 variációt is kipróbálnak. Tudom mire gondolsz… de nem szabad sajnálni rá az időt, mert sokszor megdöbbentő eredmények születnek így! Előfordul, hogy az lesz a legjobb hirdetési szöveg, amire abszolút nem számítasz, de a számok nem hazudnak.
2. Képek tesztelése
Ha megvan a nyertes szöveg, érdemes külön figyelmet fordítani a hirdetésekben használt képekre is. Ugyanazt a hirdetés szöveget, többféle képpel is tesztelni kell, mert a képek döntő fontosságúak lehetnek. Olyannyira, hogy a megfelelően kiválasztott kép akár többszörösére is növelheti a kattintások számát. Azonban itt is érvényes a szabály, miszerint ne magadból indulj ki! Nem az a fontos, hogy neked melyik kép tetszik, hanem az, hogy melyikre kattintanak többen!
3. A feliratkozó oldal optimalizálása
Azt is figyelned kell, hányan iratkoznak fel a feliratkozó oldaladon. Általában a hirdetések egy feliratkozó oldalra viszik a látogatót, és nagyon fontos mutatószám a számodra, hogy a látogatók hány százaléka iratkozik fel.
Hiszen lehet, hogy szuper hirdetést raktál össze és sokan átkattintanak az oldalra, de közülük csak kevesen adják meg az e-mail címüket, a többieket pedig elveszíted. Legtöbbször azért, mert a feliratkozó oldal szövege nincs összhangban azzal, amit a hirdetés ígér. Ha a látogatót az fogadja az oldalon, amire a hirdetés alapján számít, magas lesz a feliratkozási arány. Ahhoz pedig, hogy ezt pontosan mérni tudd, minden hirdetésnek külön feliratkozó oldalt kell készítened.
Ezekkel a lépésekkel 3x több eladásom lett!
Most, hogy jelentősen lecsökkentettem a hirdetések költségét úgy, hogy azok 3x több eladást generálnak, azt mondom bárcsak hamarabb megfogadtam volna ezeket a tanácsokat.
Persze az alapos elemzés után nem csak a hirdetésekben találtunk hibát, hanem a weboldalamon, az értékesítési videómban, a fizetőoldalamon is, tehát többszörösen át kellett vizsgálni az egész rendszeremet.
A változás viszont már az első átalakítás után érezhető volt, néhány hónapnyi kitartó munka és finomhangolás után pedig sorba következtek a sikerek és pörögni kezdett a bankszámlám forgalma.
Ezeket a hibákat követtem el, hogy neked már ne kelljen…
Ha Te is meg szeretnéd tudni, hogy mit rontottam el korábban, és mit tanulhatsz belőle, hogy csinálhatod jól, már akár az első perctől kezdve, akkor kattints az alábbi linkre és töltsd le az ingyenes tanulmányom!
Ezzel nem csak néhány sikertelen próbálkozással töltött évet, de több százezer ft-os tanulópénzt is megspórolsz magadnak.
Kattints az alábbi linkre és töltsd le a tanulmányt: https://uj.neteclub.com/feliratkozas111
Komment írásához regisztrálj vagy jelentkezz be!
Hogyan fedezte fel egy átlagos pécsi vállalkozó a 7 legveszélyesebb üzleti hibát?
Üdvözöllek! Barna László vagyok, a vevőszerzés szakértője.
Egy nagyon fontos témáról írok, ami alapvetően meghatározza az életünket, a mindennapjainkat, hogy mennyire vagyunk boldogok. Ez nem más mint az üzleti siker, a pénz. Ha foglalkozol valamilyen üzlettel, akkor megtapasztaltad, hogy kulcs fontosságú az, hogy hogyan lesz több érdeklődőd, több vásárlód és nagyobb bevételed.
Az elmúlt 20 évben számtalan könyvet, CD-t, DVD-t és élő előadást hallgattam meg ebben a témában, és rengeteget fejlődtem minden üzleti területen, de sajnos ezekben a könyvekben nem találtam meg a megoldást a legalapvetőbb kérdésre. Mi az üzleti siker receptje?
Rengeteg könyv foglalkozik ezzel a témával, biztosan te is találkoztál már Hapolen Hill "Gondolkozz és gazdagodj" című könyvével, Robert Kiosaky "Gazdag papa szegény papa" című könyvével, vagy "Titok" című könyvvel, sőt lehet hogy láttad már a belőle készült videót is. Beszéltem sok sikeres emberrel is személyesen és megpróbáltam megtudni, hogy mi a sikerük titka, de hiába. Mind hasonló dolgokról beszéltek mint a sikerkönyvek, de működő megoldást sajnos nem találtam.
Ezek a könyvek nagyon jók, de sajnos nem tartalmazzák az üzleti siker receptjét. Az a tapasztalatom, hogy csak nagyon-nagyon kevés embernek működnek ezek a tanácsok. Körülbelül 500 emberből 1 vagy 2, aki így lett sikeres és ez nem megfelelő. Így csak szerencse kérdése a siker, mintha lottóznék.
- Vajon én vagyok az az egyik szerencsés akinek ezek a tanácsok a gyakorlatban is működnek?
Én sem így lettem sikeres.
Mi lehet a probléma? Miért van az, hogy ezek a tanácsok valakinek működnek, de a legtöbb embernek nem segítenek?
Kattints a következő linkre, add meg a keresztneved és az email címed és a net-eclub rendszere elküldi neked a "A 7 legdurvább hiba az online vevőszerzésben" című ingyenes PDF tanulmányt.
https://uj.neteclub.com/feliratkozas111
Egy példán keresztül tudom megmutatni, hogy mit fedeztem fel. Valójában egy pofon egyszerű dologról van szó, ami rengeteg problémát okoz és a legtöbb embernek megkeseríti az életét.
Pl. van egy üzleti célom, hogy 1 millió Ft-ot akarok keresni havonta.
A havi 1 milliót mint célt ahhoz hasonlítom, mintha az lenne a célom, hogy autóval eljussak Pécsről Budapestre, mert le van beszélve egy randi és ott vár rám egy gyönyörű lány. Megindulok, de a kezdeti lendület gyorsan megtörik, mert az első kilométeren kikapja a kormányt a kezemből az autó, nagyon erősen jobbra húz, rázkódik, zörög, nem tudom irányítani és egy pár száz méter után, már hatalmas szikrákat szór a kerék és meg kell állnom. Biztosan rájöttél, hogy valójában defektet kaptam.
De én nem értek az autóhoz és ezt nem tudom, csak azt vettem észre, hogy nem megy a kocsi. Előveszem az autó kézikönyvét, amit ha az üzleti sikerhez hasonlítok, akkor olyan mint egy üzleti sikerkönyv, és elkezdem olvasgatni.
- Az autó kézikönyvében írják, hogy ellenőrizzem, hogy van-e üzemanyag az autóban. Ok megnézem az üzemanyag jelzőt és mutatja, hogy tele van a tank.
- Ellenőrizzem, hogy van-e gyújtás. Ok, kiszedem a gyertyákat és ellenőrzöm, hogy jók-e. Ok, szikráznak, van gyújtás is.
- Olvasok tovább, és írja a kézikönyv, hogy ha ez sem segít, akkor forduljak szerelőhöz. Felhívok egy szerelőt és mondom neki, hogy megállt az autóm, de nekem Budapestre kellene menjek és már késésben vagyok sietnem kellene mert elkések a randiról. Megkérdezi, hogy hány lóerős az autóm és mondom, hogy 60 lóerős. Erre ő azt mondja, hogy az egy régi lassú autó, ha én gyorsan akarok Pestre menni, akkor egy sokkal korszerűbb és erősebb 150 lóerős motorra van szükségem és azt javasolja, hogy cseréljünk motort az autóban.
De valójában hiába töltök még több benzint az autóba, hiába cserélem ki a gyertyákat, vagy hiába cserélem ki drága pénzen az egész motort, akkor sem fog menni az autó, nem jutok vele el Pestre, mert nem ez a hiba. Nekem defektem van és egyszerűen csak 10 perc alatt ki kellene cserélnem a kereket és máris mehetek tovább és a 60 lóerős motorral is eljutok Budapestre még az nap. Ott vár egy gyönyörű lány, akinek nagyon bársonyos a hangja és olyan szemei vannak mint Brooke Shields-nek a Kék lagúnában. De sajnos én nem értek az autóhoz, és ezt nem tudom. Ezért bosszankodok, szidom az autót, a szerelőt, a kézikönyvet és mivel nem tudom, hogy miért nem megy az autó elindulok gyalog. Persze egy nap gyaloglás után, elfáradok, éhes vagyok, szomjas vagyok, elkap egy eső, megázok, fázok és minden kedvem elmegy attól, hogy én Budapestre menjek.
Pedig egyszerűen csak ki kellene cserélnem a kereket, amit én is megtudok csinálni 10 perc alatt, de sajnos én ezt nem tudom. Ezt senki nem mondja meg nekem, ezért inkább feladom a célom és nem megyek Budapestre és elveszítem azt a kék szemű lányt.
Az üzleti célokkal is nagyon hasonló a helyzet, a legtöbb embernek nem az "üzemanyaggal" vagy a "gyertyákkal", vagy hogy kisebb a "motor", nem ez ezekkel van a problémája, nem ezek miatt nem hozza meg az üzlete a havi 1 milliót.
Sokkal egyszerűbb probléma okozza az üzleti sikertelenséget és sokkal egyszerűbb a megoldás is. Hogy milyen alapvető problémák lehetnek egy üzletben, összegyűjtöttem egy ingyenesen letölthető PDF tanulmányban. Add meg az email címed és a net-eclub rendszere automatikusan elküldi neked a tanulmány letöltési linkjét. A legalapvetőbb problémák megismerése után természetesen a rendszer elküldi neked majd a megoldást is.
Kattints a következő linkre, add meg a keresztneved és az email címed és a net-eclub rendszere elküldi neked a "A 7 legdurvább hiba az online vevőszerzésben" című ingyenes PDF tanulmányt.
https://uj.neteclub.com/feliratkozas111
Komment írásához regisztrálj vagy jelentkezz be!