3 dolog, amivel meg négyszerezheted a hirdetéseid hatékonyságát!
Jó lenne, ha reggelente, mikor leülsz egy kávéval a laptopod elé, az éjszaka beérkezett megrendelések fogadnának? Ha folyamatosan új érdeklődőid lennének, a vevőid számánál pedig csak a bevételed növekedne gyorsabban? Ha valaha próbáltad a neten hirdetni a termékedet, pontosan tudod, hogy ez azért nem mindig ilyen egyszerű. Ráadásul az is előfordulhat, hogy csak költöd a pénzt olyan hirdetésekre, amik nem hoznak bevételt. De hogy lehetne ezt elkerülni és egyből jól csinálni, felesleges pénzkidobás nélkül? A cikkben bemutatok 3 módszert, amivel könnyedén megsokszorozhatod a hirdetéseid hatékonyságát!
De miért is fontos ez Neked?
Akár terméked, akár szolgáltatásod van, a célod valószínűleg az, hogy minél többet adj el belőle, ezáltal több bevételed legyen és lehetőleg mindezt úgy, hogy Neked ne legyen vele a jelenleginél is több munkád, maradjon szabadidőd. Hiszen ezért is lettél vállalkozó, nem igaz?
Az elmúlt években azt tapasztaltam, hogy rengeteg vállalkozó használja az internetet üzleti célokra is. Ami teljesen érthető, hiszen a célcsoportunk (és itt szinte mindegy, hogy milyen iparágról beszélünk) hétköznapjainak fontos részévé vált a net az utóbbi években. Tehát, itt tudjuk őket a leghatékonyabban elérni.
Ezzel én is tisztában voltam, ahogy azzal is, hogy a termékem jó és valódi segítséget jelent az emberek számára, szükségük van rá. A kérdés csak az volt, hogyan találom meg ezeket az embereket?
A legtöbb online marketing módszer csalódást okozott...
Több módszert is kipróbáltam, folyamatosan kutattam azokat az online marketing eszközöket, amik másoknak beváltak és jó eredményeket értek el.
Az alábbi eszközöket használtam akkoriban:
- rengeteg Facebook posztot írtam
- fizetett hirdetéseket indítottam a Google -ben,
- fizetett hirdetéseket adtam fel a Facebook-on,
- webodalakat készítettem
- reklám videókat hoztam létre
… a várva várt siker azonban elmaradt. Továbbra is sokat dolgoztam, még több pénzt költöttem, a vevőim viszont nem lettek többen, én pedig egyre csalódottabb lettem.
Szerencsére nem adtam fel a kutatást, és rájöttem, mit hagytam ki eddig…
Egyszerűen nem akartam feladni, hiszen bíztam a termékemben és annyi online marketing sikersztorit hallottam, hogy egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ez az egész talán mégsem működik. Ezért folyamatosan képeztem magam, könyveket olvastam, online képzéseken vettem részt és szép lassan elkezdtem felfedezni a hibákat a korábbi próbálkozásaimban. Egy idő után pedig pontosan láttam, mit rontottam el. De ekkor már biztosra akartam menni: megkérdeztem néhány marketing szakértőt.
2018 nyarán Temesvári Richie-vel kezdtem el együtt dolgozni, aki nem csak online marketing szakértő, hanem a profitáló internetes megjelenés szakértője. A pozíció ígérete beigazolódni látszott, év végére ugyanis megszületett az első siker.
A fizetett hirdetéseim végre nagy mennyiségű új érdeklődőt hoztak, és ebből adódóan megjelentek az első vevőim is.
De mit csináltunk másképp?
Régebben az volt a gondom a fizetett hirdetésekkel, hogy drágán tudtam a komoly érdeklődőket elérni. Ahogy finomítottuk a hirdetéseket, és kiszűrtük a hibákat, elkezdett csökkenni az “érdeklődők ára”, a korábbi 500-700 Ft helyett, már csak 170 Ft-ba kerül egy komoly érdeklődő megszerzése. Ez azt eredményezte, hogy ugyanannyi pénzért 3-szor 4-szer annyi érdeklődőm lett és így 3-szorosára nőtt a vevőim száma is.
De nézzük, milyen lépésekkel érheted el ezt Te is!
1. Szövegek tesztelése
Az első dolog amit megtettem, (és javaslom Neked is, ha eddig esetleg kimaradt) egy nagyon egyszerű, alap marketing lépés, amit szeretünk elhanyagolni. Ez pedig a hirdetés szövegeinek tesztelése. Nem elég ugyanis 2-3 fajta hirdetési szöveget kipróbálni, legalább 20 különböző szöveggel érdemes tesztelni a hirdetést, de az igazán profik 100 variációt is kipróbálnak. Tudom mire gondolsz… de nem szabad sajnálni rá az időt, mert sokszor megdöbbentő eredmények születnek így! Előfordul, hogy az lesz a legjobb hirdetési szöveg, amire abszolút nem számítasz, de a számok nem hazudnak.
2. Képek tesztelése
Ha megvan a nyertes szöveg, érdemes külön figyelmet fordítani a hirdetésekben használt képekre is. Ugyanazt a hirdetés szöveget, többféle képpel is tesztelni kell, mert a képek döntő fontosságúak lehetnek. Olyannyira, hogy a megfelelően kiválasztott kép akár többszörösére is növelheti a kattintások számát. Azonban itt is érvényes a szabály, miszerint ne magadból indulj ki! Nem az a fontos, hogy neked melyik kép tetszik, hanem az, hogy melyikre kattintanak többen!
3. A feliratkozó oldal optimalizálása
Azt is figyelned kell, hányan iratkoznak fel a feliratkozó oldaladon. Általában a hirdetések egy feliratkozó oldalra viszik a látogatót, és nagyon fontos mutatószám a számodra, hogy a látogatók hány százaléka iratkozik fel.
Hiszen lehet, hogy szuper hirdetést raktál össze és sokan átkattintanak az oldalra, de közülük csak kevesen adják meg az e-mail címüket, a többieket pedig elveszíted. Legtöbbször azért, mert a feliratkozó oldal szövege nincs összhangban azzal, amit a hirdetés ígér. Ha a látogatót az fogadja az oldalon, amire a hirdetés alapján számít, magas lesz a feliratkozási arány. Ahhoz pedig, hogy ezt pontosan mérni tudd, minden hirdetésnek külön feliratkozó oldalt kell készítened.
Ezekkel a lépésekkel 3x több eladásom lett!
Most, hogy jelentősen lecsökkentettem a hirdetések költségét úgy, hogy azok 3x több eladást generálnak, azt mondom bárcsak hamarabb megfogadtam volna ezeket a tanácsokat.
Persze az alapos elemzés után nem csak a hirdetésekben találtunk hibát, hanem a weboldalamon, az értékesítési videómban, a fizetőoldalamon is, tehát többszörösen át kellett vizsgálni az egész rendszeremet.
A változás viszont már az első átalakítás után érezhető volt, néhány hónapnyi kitartó munka és finomhangolás után pedig sorba következtek a sikerek és pörögni kezdett a bankszámlám forgalma.
Ezeket a hibákat követtem el, hogy neked már ne kelljen…
Ha Te is meg szeretnéd tudni, hogy mit rontottam el korábban, és mit tanulhatsz belőle, hogy csinálhatod jól, már akár az első perctől kezdve, akkor kattints az alábbi linkre és töltsd le az ingyenes tanulmányom!
Ezzel nem csak néhány sikertelen próbálkozással töltött évet, de több százezer ft-os tanulópénzt is megspórolsz magadnak.
Kattints az alábbi linkre és töltsd le a tanulmányt: https://uj.neteclub.com/feliratkozas111
To write a comment, please sign up or log in!