Hogyan fedezte fel egy átlagos pécsi vállalkozó a 7 legveszélyesebb üzleti hibát?
Üdvözöllek! Barna László vagyok, a vevőszerzés szakértője.
Egy nagyon fontos témáról írok, ami alapvetően meghatározza az életünket, a mindennapjainkat, hogy mennyire vagyunk boldogok. Ez nem más mint az üzleti siker, a pénz. Ha foglalkozol valamilyen üzlettel, akkor megtapasztaltad, hogy kulcs fontosságú az, hogy hogyan lesz több érdeklődőd, több vásárlód és nagyobb bevételed.
Az elmúlt 20 évben számtalan könyvet, CD-t, DVD-t és élő előadást hallgattam meg ebben a témában, és rengeteget fejlődtem minden üzleti területen, de sajnos ezekben a könyvekben nem találtam meg a megoldást a legalapvetőbb kérdésre. Mi az üzleti siker receptje?
Rengeteg könyv foglalkozik ezzel a témával, biztosan te is találkoztál már Hapolen Hill "Gondolkozz és gazdagodj" című könyvével, Robert Kiosaky "Gazdag papa szegény papa" című könyvével, vagy "Titok" című könyvvel, sőt lehet hogy láttad már a belőle készült videót is. Beszéltem sok sikeres emberrel is személyesen és megpróbáltam megtudni, hogy mi a sikerük titka, de hiába. Mind hasonló dolgokról beszéltek mint a sikerkönyvek, de működő megoldást sajnos nem találtam.
Ezek a könyvek nagyon jók, de sajnos nem tartalmazzák az üzleti siker receptjét. Az a tapasztalatom, hogy csak nagyon-nagyon kevés embernek működnek ezek a tanácsok. Körülbelül 500 emberből 1 vagy 2, aki így lett sikeres és ez nem megfelelő. Így csak szerencse kérdése a siker, mintha lottóznék.
- Vajon én vagyok az az egyik szerencsés akinek ezek a tanácsok a gyakorlatban is működnek?
Én sem így lettem sikeres.
Mi lehet a probléma? Miért van az, hogy ezek a tanácsok valakinek működnek, de a legtöbb embernek nem segítenek?
Kattints a következő linkre, add meg a keresztneved és az email címed és a net-eclub rendszere elküldi neked a "A 7 legdurvább hiba az online vevőszerzésben" című ingyenes PDF tanulmányt.
https://uj.neteclub.com/feliratkozas111
Egy példán keresztül tudom megmutatni, hogy mit fedeztem fel. Valójában egy pofon egyszerű dologról van szó, ami rengeteg problémát okoz és a legtöbb embernek megkeseríti az életét.
Pl. van egy üzleti célom, hogy 1 millió Ft-ot akarok keresni havonta.
A havi 1 milliót mint célt ahhoz hasonlítom, mintha az lenne a célom, hogy autóval eljussak Pécsről Budapestre, mert le van beszélve egy randi és ott vár rám egy gyönyörű lány. Megindulok, de a kezdeti lendület gyorsan megtörik, mert az első kilométeren kikapja a kormányt a kezemből az autó, nagyon erősen jobbra húz, rázkódik, zörög, nem tudom irányítani és egy pár száz méter után, már hatalmas szikrákat szór a kerék és meg kell állnom. Biztosan rájöttél, hogy valójában defektet kaptam.
De én nem értek az autóhoz és ezt nem tudom, csak azt vettem észre, hogy nem megy a kocsi. Előveszem az autó kézikönyvét, amit ha az üzleti sikerhez hasonlítok, akkor olyan mint egy üzleti sikerkönyv, és elkezdem olvasgatni.
- Az autó kézikönyvében írják, hogy ellenőrizzem, hogy van-e üzemanyag az autóban. Ok megnézem az üzemanyag jelzőt és mutatja, hogy tele van a tank.
- Ellenőrizzem, hogy van-e gyújtás. Ok, kiszedem a gyertyákat és ellenőrzöm, hogy jók-e. Ok, szikráznak, van gyújtás is.
- Olvasok tovább, és írja a kézikönyv, hogy ha ez sem segít, akkor forduljak szerelőhöz. Felhívok egy szerelőt és mondom neki, hogy megállt az autóm, de nekem Budapestre kellene menjek és már késésben vagyok sietnem kellene mert elkések a randiról. Megkérdezi, hogy hány lóerős az autóm és mondom, hogy 60 lóerős. Erre ő azt mondja, hogy az egy régi lassú autó, ha én gyorsan akarok Pestre menni, akkor egy sokkal korszerűbb és erősebb 150 lóerős motorra van szükségem és azt javasolja, hogy cseréljünk motort az autóban.
De valójában hiába töltök még több benzint az autóba, hiába cserélem ki a gyertyákat, vagy hiába cserélem ki drága pénzen az egész motort, akkor sem fog menni az autó, nem jutok vele el Pestre, mert nem ez a hiba. Nekem defektem van és egyszerűen csak 10 perc alatt ki kellene cserélnem a kereket és máris mehetek tovább és a 60 lóerős motorral is eljutok Budapestre még az nap. Ott vár egy gyönyörű lány, akinek nagyon bársonyos a hangja és olyan szemei vannak mint Brooke Shields-nek a Kék lagúnában. De sajnos én nem értek az autóhoz, és ezt nem tudom. Ezért bosszankodok, szidom az autót, a szerelőt, a kézikönyvet és mivel nem tudom, hogy miért nem megy az autó elindulok gyalog. Persze egy nap gyaloglás után, elfáradok, éhes vagyok, szomjas vagyok, elkap egy eső, megázok, fázok és minden kedvem elmegy attól, hogy én Budapestre menjek.
Pedig egyszerűen csak ki kellene cserélnem a kereket, amit én is megtudok csinálni 10 perc alatt, de sajnos én ezt nem tudom. Ezt senki nem mondja meg nekem, ezért inkább feladom a célom és nem megyek Budapestre és elveszítem azt a kék szemű lányt.
Az üzleti célokkal is nagyon hasonló a helyzet, a legtöbb embernek nem az "üzemanyaggal" vagy a "gyertyákkal", vagy hogy kisebb a "motor", nem ez ezekkel van a problémája, nem ezek miatt nem hozza meg az üzlete a havi 1 milliót.
Sokkal egyszerűbb probléma okozza az üzleti sikertelenséget és sokkal egyszerűbb a megoldás is. Hogy milyen alapvető problémák lehetnek egy üzletben, összegyűjtöttem egy ingyenesen letölthető PDF tanulmányban. Add meg az email címed és a net-eclub rendszere automatikusan elküldi neked a tanulmány letöltési linkjét. A legalapvetőbb problémák megismerése után természetesen a rendszer elküldi neked majd a megoldást is.
Kattints a következő linkre, add meg a keresztneved és az email címed és a net-eclub rendszere elküldi neked a "A 7 legdurvább hiba az online vevőszerzésben" című ingyenes PDF tanulmányt.
https://uj.neteclub.com/feliratkozas111
Komment írásához regisztrálj vagy jelentkezz be!